Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Sanitari | Santa Coloma de Gramenet | Titulars

Acords del Servei Comú Processal de Santa Coloma de Gramenet de data 29 de març de 2020

Amb motiu de la pròrroga de l'estat d'alarma contemplada en el nou RD 476/2020, de 27 de març, per a la gestió de la crisi sanitària generada pel COVID-19, la Lletrada directora del Servei Comú Processal General de Santa Coloma de Gramenet estableix les següent mesures: S'adjunta document.
31/03/2020

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

La CRAJ informa: e-Justícia. Incidència en el funcionament

El Departament de Justícia ha comunicat que el proper dissabte 18 de setembre de 2021, des de les 22:00 hores i fins al dia 19 de setembre a les 4:00 horas, està prevista la realització d'una intervenció tècnica que provocarà un tall de servei ...
  • Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Titulars

L'ICAB participa en les Jornades de Juntes de Govern dels Col·legis de l'Advocacia que se celebren a Bilbao

L'objectiu d'aquestes jornades és analitzar els principals reptes a què s'enfronten la professió i els Col·legis.
  • Secretaria de Junta de Govern | Titulars

Diputats/des de Guàrdia

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.