Delegació d'Arenys de Mar | Arenys de Mar

Acord en relació a la presentació de candidatures a la Delegació d'Arenys de Mar

1. De conformitat amb les previsions de l’article 7 i següents del Reglament de Règim Interior de les Delegacions del Col·legi (aprovat per Acords de la Junta de Govern de 27 de setembre de 2016), la Junta de Govern, en sessió ordinària de 26 de febrer de 2019, ha valorat la candidatura per als càrrecs de delegat/da i sotsdelegat/da de la Delegació territorial d’Arenys i que ha estat presentada respectivament per Lalo Rodríguez Fita, col·legiat 27.842, i Gemma Maset i Torrent, col·legiada 26.619.
Mon Mar 25 00:00:00 CET 2019

2. Els candidats reuneixen els requisits de:

a) Estar al corrent de les obligacions col·legials.

b) Acreditar una antiguitat mínima i sense interrupció d’un any amb un domicili professional en la demarcació de la Delegació territorial d’Arenys.

c) No estar inhabilitades.

Així mateix, la candidatura s’ha presentat al Registre de la Delegació amb anterioritat al 22 de febrer de 2019 per escrit signat per les persones candidates, amb indicació del seu número de col·legiació.

3. Que no consta la presentació de cap altre candidatura en temps i forma en els registres d’entrada d’aquesta Corporació.

4.    En conseqüència procedeix la proclamació dels candidats i la seva publicació en el tauler d’anuncis del Col·legi i de la Delegació, així com a la pàgina web de la Corporació.

5.   Així mateix, atès que s’està proclamant una única candidatura per als càrrecs vacants s’acorda desconvocar les eleccions i nomenar directament els candidats que han estat proclamats.

Barcelona, 26 de febrer de 2019

Jesús Sánchez Garcia