Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Sanitari | Arenys de Mar | Titulars

Acord d'unificació de criteris d'actuació dels Jutjats de Primera Instància d'Arenys de Mar davant de la situació d'emergència sanitària a 27 de març de 2020

Arran de la situació d'excepcionalitat provocada per la crisi del COVID-19, els jutges de Primera Instància d'Arenys de Mar estableixen acords i consideracions per a seguir amb les tasques dels seus Jutjats de Primera Instància fins que acabi el període d'estat d'alarma i d'emergència sanitària nacional.
31/03/2020

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)
    • 936 011 212 - EXT. 5345

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

La CRAJ informa: e-Justícia. Incidència en el funcionament

El Departament de Justícia ha comunicat que el proper dissabte 18 de setembre de 2021, des de les 22:00 hores i fins al dia 19 de setembre a les 4:00 horas, està prevista la realització d'una intervenció tècnica que provocarà un tall de servei ...
  • Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Titulars

L'ICAB participa en les Jornades de Juntes de Govern dels Col·legis de l'Advocacia que se celebren a Bilbao

L'objectiu d'aquestes jornades és analitzar els principals reptes a què s'enfronten la professió i els Col·legis.
  • Secretaria de Junta de Govern | Titulars

Diputats/des de Guàrdia

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.