Activitats Socials (Coral, Teatre i Futbol) | Activitats Socials | Activitats Socials ICAB

ACTIVITATS SOCIALS ICAB | L’equip de futbol femení de l’ICAB vol iniciar la seva activitat aquest febrer. Apunta’t-hi!

Les activitats socials del Col·legi no paren de créixer. I és que compartir el lleure amb companys i companyes fa que puguis gaudir de la vida col·legial d’una manera divertida i saludable.

Mon Jan 15 16:00:00 CET 2024

Per això, des del col·legi venim treballant per consolidar l’aposta pel futbol femení, que sempre ha tingut presència en les darreres edicions de la festivitat de Sant Raimon de Penyafort. Ara volem fer una passa més i tenir un equip de companyes que representin el col·legi en competicions socials a Barcelona.

La data d’inici d’aquest nou projecte serà el mes de febrer de 2024, així que si ets col·legiada, t’agrada el futbol i vols fer esport amb l’ICAB, apunta’t-hi! La coordinació del nou equip anirà a càrrec de la col·legiada Ainoa Sanchís i totes les interessades podeu escriure per demanar més informació al mail futfem@icab.cat.

Aquesta nova activitat social per a col·legiades amb ganes de fer esport, s’emmarca dins de l’estructura de l’activitat social de futbol de l’ICAB, que el proper 2024 complirà 25 anys d’existència i representació del col·legi a través de la pràctica de l’anomenat esport rei.

Ara, més col·legi! Ara, futbol femení ICAB!