Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ) | Activitats Socials ICAB

ACTIVITATS SOCIALS ICAB | El Pati de Columnes acull el tercer tast de vins, tècnica professional, protocol i maridatges

Dins de les Activitats Socials de l'ICAB, i en col·laboració amb el Grup de l'Advocacia Jove (GAJ), el dimecres 13 de març de 2024 ha tingut lloc, al Pati de Columnes de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), el tercer tast de vins amb tècnica professional. Un nou èxit de convocatòria, ja que s'havien omplert totes les places ofertes!

Wed Mar 13 21:00:00 CET 2024

La singular atmosfera de la històrica seu del Col·legi ha estat l'escenari on s'ha desenvolupat aquesta experiència recreativa, en la qual s'han degustat, com en anteriors ocasions, productes de primera qualitat (1 cava, 2 vins blancs i 3 de negres).

Tot plegat, sota la guia de l'expert sommelier Alfons Escubós, qui ha proporcionat una detallada explicació sobre les tècniques de maridatge a tots els i les participants.

#ActivitatsSocialsICAB