Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió d’Advocats/des Mediadors/es

10è Aniversari del Centre de Mediació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona

Aquest 15 d'octubre de 2021 es compleixen 10 anys de la creació del Centre de Mediació de l'ICAB, que actualment compta amb 750 professionals de la mediació inscrits/es en diferents àmbits i especialitats.

Mon Nov 15 10:54:24 CET 2021

Durant aquests deu anys s'ha treballat amb la voluntat de compartir un camí de coneixement i consolidació de la mediació en el que ha estat fonamental la participació de totes les persones mediadores inscrites al Centre i també de l'advocacia que ha cregut en la mediació. La col·laboració amb altres institucions i entitats i el suport a iniciatives d'altres col·lectius ens han ajudat a crèixer i oferir un bon servei a la societat.

La innovació, la formació en diferents matèries i noves àrees, la incorporació de les noves tecnologies i d'altres mètodes de gestió de conflictes són reptes que hem anat abordant al costat dels mediadors i mediadores inscrits i inscrites al Centre.

La mirada del Centre ha estat sempre de futur i, continuarem treballant en aquest sentit des d'un concepte de Dret, Ètica, transparència i foment del recurs als diferents mètodes alternatius de gestió de conflictes (DTEM), facilitant suport i recursos d'actualització i formació als mediadors, mediadores i actuant per aproximar-nos a la ciutadania.

Felicitem i agraïm a tots els i les professionals que han format i formeu part i que heu estat la base pel seu impuls, creixement i els seus projectes.

Ben cordialment,

Carles Garcia Roqueta