Deganat | Altres Cursos | Departament Internacional ICAB

WORLD LAW CONGRESS. XXVII Congrés Biennal de la World Jurist Association: Estat de Dret: desenvolupament per a les nacions

Els dies 2 i 3 de desembre de 2021 se celebrarà a Barranquilla (Colòmbia) el World Law Congress 2021, de la World Jurist Association.

Aquest Congrés internacional reunirà més de 200 ponents d'alt nivell de tot el món per a debatre sobre l'Estat de Dret com a Instrument per al Desenvolupament de les Nacions, oferint una visió integral dels grans assumptes que preocupen la societat i al món jurídic.

El World Law Congress Colòmbia 2021 serà un reconeixement de la comunitat jurídica internacional al compromís de Colòmbia en la defensa, l'enfortiment i la promoció de l'Estat de Dret.

En aquest sentit, la WJA presentarà el seu més prestigiós premi, el World Peace & Liberty Award, a la Societat Colombiana, per demostrar el seu suport continu a la Democràcia i a la Pau a través del Dret.

L'Associació Mundial de Juristes (WJA) és una organització no governamental amb estatus consultiu especial davant les Nacions Unides. Durant gairebé seixanta anys, la WJA ha estat un fòrum obert en el qual jutges, advocats, professors, líders polítics i juristes de més de 140 països treballen en cooperació per a enfortir i promoure en el món l'Estat de Dret.

Més informació en el següent enllaç.

Deganat | Altres Cursos | Departament Internacional ICAB

Informació general

• 02/12/2021 - 03/12/2021
  • Centre de Convencions Puerta de Oro (Barranquilla, Colòmbia)