Altres cursos | Events | Secció de Dret Concursal

IX Congrés Aranzadi Concursal de Catalunya 2022

El Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya i Thomson Reuters organitzen el IX Congrés Aranzadi Concursal de Catalunya 2022, que es durà a terme del 28 al 29 d'abril de 2022 a la seu del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).

Es podrà seguir en format presencial (seguint totes les mesures sanitàries) i mitjançant retransmissió en directe.

L'objectiu d'aquest Congrés és coneixer les principals novetats de la transposició de la Directiva de Reestructuració i segona oportunitat, descobrir com queden els plans de reestructuració en l'Avantprojecte de LRTRLC i la seva vinculació amb la insolvència, quin serà el nou paper de l'administrador concursal després de la desaparició del pla de liquidació i comprendre la responsabilitat de l'Administració Concursal i d'altres actors del concurs.

Per a més informació i programa consulteu el següent enllaç.

PVP PROMOCIÓ:

* 10% Dte. 1 Plaça: 369€ + IVA