Activitats Socials (Coral, Teatre i Futbol) | Delegació de Berga | Berga | Activitats Socials

ACTIVITATS SOCIALS ICAB: Tresors de les Delegacions ICAB. Tercer destí: Vilafranca i la seva comarca

Des d’Activitats Socials ICAB us convidem a descobrir els tresors culturals i geogràfics que podem trobar a les nostres delegacions d’Arenys de Mar, Badalona, Berga, Cornellà/Hospitalet, Gavà, Igualada, El Prat del Llobregat, Sant Boi, Santa Coloma de Gramenet, Vilafranca del Penedès i Vilanova i la Geltrú.

Més enllà del nostre dia a dia professional, volem recuperar espais de trobada entre nosaltres, companys i companyes col·legiats a l’ICAB. Amb l’ajuda inestimable dels nostres Delegats/des i Sotsdelegats/des continuem amb aquesta activitat, la visita als TRESORS DE LES DELEGACIONS ICAB, amb un tercer destí molt especial: Vilafranca del Penedès i els seus voltants.

Estarem acompanyats per uns amfitrions immillorables, els nostres companys de les delegacions.

Us animem a participar d’aquesta experiència per a persones col·legiades a l’ICAB, i poder conèixer millor els meravellosos tresors que les delegacions ofereixen.

Itinerari:

1. 8:30h: SORTIDA PALAUET CASADES – ICAB.
  2. 10:00h: CAVES GRAMONA A SANT SADURNÍ D’ANOIA (Carrer Tamarit, 10 – 08770).
  3. 11:30h: DELEGACIÓ ICAB A VILAFRANCA (Avda. Europa, 10).
  4. 12:00h: VISITA GUIADA CASTELL DE SANT RAIMON PENYAFORT – Santa Margarida i els Monjos.
  5. 14:00h: DINAR RESTAURANT “MERAKI” – (Plaça de Jaume I, 15-17, 08720 – Vilafranca del Penedès).
  6. 16:30h: VISITA GUIADA BASÍLICA SANTA MARIA DE VILAFRANCA (Plaça de Jaume I – Vilafranca del Penedès).
  7. 17:15h: RETORN A BARCELONA – (Palauet Casades ICAB).

Informació:

• Dia: Divendres 1 de març de 2024
  • Hora: 8:15h
  • Punt de Trobada: ICAB – Palauet Casades
  • Transport: mini-bus anada i tornada
  • Tornada a Barcelona: a partir de les 17:30h
  • Preu de l’activitat (inclou viatge en bus anada i tornada i menú complert): 32 euros per persona (IVA inclòs)

INSCRIPCIONS OBERTES

Informació general

• 01/03/2024
  • Punt de Trobada: Seu ICAB - Palauet Casades (c/ Mallorca, 283)
  • 8:15h