Activitats Socials | Activitats Socials ICAB

ACTIVITATS SOCIALS ICAB | Jardins amb història de Barcelona i Catalunya

17 de maig de 2024, de 12 a 14h.

Plantes locals i exòtiques/ descobrint el Jardí Botànic de Barcelona

El Jardí Botànic de Barcelona està situat entre el Castell i el cementiri de Montjuïc i disposa de 14 hectàrees on hi viuen comunitats vegetals representatives de la Mediterrània, Austràlia, Xile, Califòrnia, Sud-àfrica, i també de les Illes Canàries. Així, s’hi poden veure pins americans, cedres del Marroc, atzavares, cactus, en una rica concentració d’espècies autòctones i foranes.

El fort desnivell del terreny dins el recinte ofereix una bona dosi d’espectacularitat i bellesa al passeig. A més, es poden contemplar magnífiques vistes de la ciutat. El jardí, inaugurat el 1999, és també la seu de l’Institut Botànic, i forma part del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Aforament màxim:  30 persones

Punt de Trobada i Mapa de situació

• Com arribar-hi?