Altres cursos | Altres Cursos

2n Congrés de dret Civil Català (2023)

La segona edició del Congrés de Dret Civil Català se celebrarà els dies 6 i 7 de juliol de 2023 a l’Auditori del Museu Episcopal de la ciutat de Vic, organitzat pel Consell de l'Advocacia Catalana.

Aquest Congrés s’adreça tant a l’advocacia en exercici com a la resta d’operadors jurídics/econòmics que sentin la necessitat d’actualitzar i ampliar els seus coneixements per especialitzar-se professionalment en els diferents àmbits del Dret civil català (successions, família, habitatge, discapacitat, etc.).

El congrés vol oferir un estudi complert i rigorós, des d’un nivell pràctic i actualitzat, basat en la resolució de qüestions reals que es donen en el dia a dia. La metodologia es basa en l’aprenentatge participatiu.

Durant l'esdeveniment, l’alumnat tindrà accés a intervenir perquè l’equip d’expertes i experts puguin resoldre qualsevol qüestió controvertida. I ho faran a través de la plataforma virtual del Consell de l’Advocacia Catalana.

Dins del programa formatiu, hi haurà una Màsterclass on es presentarà un cas pràctic, amb diversa casuística i on s’incorporin diferents variables interrelacionades, que s’anirà construint i ampliant de forma successiva al llarg de la sessió, als efectes de despertar i potenciar l’habilitat que tot advocat i advocada, per assolir d’aquesta manera una visió de conjunt de la problemàtica plantejada.

L’equip de ponents són persones amb un coneixement profund de les institucions objecte de la sessió que imparteixen.

Per part de l'ICAB, hi assistiran al 2n Congrés de dret Civil Català:

• El Secretari, Joaquim de Miquel, que farà la dinamització de la Taula 1 del programa, sobre "Fiscalitat en situació de crisi matrimonial"
  • El diputat de la Junta de Govern Ramon Àngel Casanova, com a ponent de la Masterclass sobre "Llegítima i Fiscalitat, casuística bancària".
  • La coordinadora de #FormacióICAB, Cristina Vallejo, com a ponent de la Taula 4: "Evolució jurisprudencial de la Llei de l'Habitatge. Com aplicar la darrera reforma 12/2023, tindrem zones tensionades a Catalunya?"

A més, el degà del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, Jesús M. Sánchez, i la pròpia Vallejo formen també part del Comitè Científic del Congrés.

INSCRIPCIONS

El congrés s’oferirà en doble format:

1.- HÍBRID:

Presencial: aforament limitat de 60 places
En línia fins a 500 persones

2.- FLEXIBLE:

Totes aquelles persones que optin per assistir en format presencial, també podran accedir al format en línia. D’aquesta manera, si només tenen disponibilitat per assistir-hi un dia en format presencial, podran seguir el Congrés amb normalitat en línia.

PREU DEL CONGRÉS:

• Preu per a persones col·legiades dels 14 Col·legis d’Advocats/Advocacia PRESENCIAL: 80€
  • Preu per a persones col·legiades dels 14 Col·legis d’Advocats/Advocacia LÍNIA: 80€
  • Preu per a persones NO col·legiades PRESENCIAL: 120€
  • Preu per a persones NO col·legiades LÍNIA: 120€
  • Preu per a Estudiants en LÍNIA: 30€ (S’haurà d’acreditar mitjançant aquest correu ecampus@cicac.cat que actualment es troben en període acadèmic)

* El preu inclou: assistència presencial i/o línia a la totalitat a totes les conferències del Congrés i dues pauses-cafès.

MÉS INFORMACIÓ

Altres cursos | Altres Cursos

2n Congrés de dret Civil Català (2023)

Informació general