Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) / Formació

Sessió informativa per ZOOM del Postgrau en Pràctica Jurídica EPJ de març 2021

El 10 de febrer de 2021, a les 18h, sessió informativa ON-LINE sobre la nova edició de l'Escola de Pràctica Jurídica (edició març 2021).

Amb el postgrau en pràctica jurídica, et prepararàs per exercir com a advocat/da, ja que és la formació ideal idònia per iniciar-se en l’advocacia i aporta destresa i experiència a un Llicenciat/da Graduat/ada en Dret que vulgui exercir.

L’alumne pot triar dues de set matèries (civil, penal, laboral, administratiu, mercantil, família i financer) en un doble format; de manera presencial o on-line

INSCRIPCIONS A LA SESSIÓ INFORMATIVA EPJ (VIA ZOOM)

Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) / Formació

Sessió informativa per ZOOM del Postgrau en Pràctica Jurídica EPJ de març 2021