CiberDRET: Aviso de nueva versión de Horus

CiberDRET

CiberDRET: Aviso de nueva versión de Horus

Horus es el visor del expediente judicial electrónico de la zona "Ministerio", es decir, de las Comunidades Autónomas en las que Justicia depende del Ministerio de Justicia. El día 13 de abril de 2023, de 15:30 a 19:30h, se producirá un corte de servicio para la puesta en marcha de la nueva versión del Horus 5.1.

Tue Apr 11 00:00:00 CEST 2023

Las principales novedades de Horus son:

1. S'elimina l'obligatorietat de selecció de filtre a la pantalla principal d'accés.
  2. Quan el professional pertanyi a un sol col·lectiu o cens, ha de carregar aquest rol per defecte.
  3. Nova pestanya de "Videos" si el procediment té vídeos signats per consultar.
  4. Es mostren les notificacions del procediment amb justificant positiu i escrits dentrada que es trobin en estat
    ECC/CUM.
  5. A la pestanya "ADM" només es mostraran els expedients l'escrit d'entrada dels quals es troba als estats ECC/CUM. . Missatge informatiu a la pantalla d'accés per a "Reportar incidències" relacionades amb la consulta dels procediments dels òrgans judicials activats.