Sol·licitud de canvi de condició de col·legiat/da exercent per compte propi a col·legiat/da exercent per compte d’altri

Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Col·legiació

La documentació necessària per canviar de condició de col·legiat/da exercent per compte propi a col·legiat/da per compte d’altri és la següent:

1. Impresos facilitats pel Col·legi, degudament complimentats:
  • Sol·licitud de canvi de condició a col·legiat/da per compte aliè
  • Dades personals per aparèixer a la Guia Judicial
  • Altres dades relacionades amb les funcions col·legials
  • Declaració Jurada de manca d’incompatibilitats
  • Informació en matèria de protecció de dades
  1. Fotocòpia del DNI.
  2. Justificant de condició d’exercent i del règim de previsió social.
  • Treballador per compte d’altri: en Règim General de la Seguretat Social (adjuntar també còpia del contracte laboral com a advocat. Si el contracte és com a llicenciat, assessor... també s’haurà d’adjuntar un certificat de l’empresa conforme es realitzen tasques d’advocat).