Informació exempció de pagament de quotes col·legials per naixement o adopció de fills i ampliació de l'exempció de la quota col·legial en parts múltiples

SERVICIO DE ATENCIÓN COLEGIAL

Descripció de l’exempció

Totes les persones col·legiades del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) que hagin tingut o adoptat un/a fill/a, poden sol·licitar, durant els quatre anys següents al mencionat naixement o adopció, l’exempció de pagament de 4 quotes mensuals, per a cadascun dels/les nounats/nou nascudes.

Aquesta exempció s’amplia a 5 quotes en el cas del/a tercer/a o quart/a fill/a, i a 7 quotes en el cas del/a cinquè/ena fill/a en endavant.

Si el pare i la mare són persones col·legiades, ambdues tindran dret a l’exempció. La sol·licitud, en aquests casos, es tramitarà de manera individualitzada.

A qui va adreçat

A totes les persones col·legiades exercents i no exercents que hagin tingut o adoptat un/a fill/a.

Tramitació

Per a tramitar la mencionada exempció caldrà aportar la documentació següent:

• Sol·licitud de l’exempció facilitada pel Col·legi.
  • Certificat de naixement o documentació acreditativa de l'adopció, on constin les dades del pare o la mare sol·licitant i les del fill/filla.

Departament / Comissió responsable

Servei d'Atenció Col·legial