Calendari de guàrdies dels Jutjats i Tribunals i calendari de dies hàbils/inhàbils

CRAJ

Us facilitem el Calendari de Guàrdies de la demarcació territorial de l’ICAB per a l’any en curs.

Descarrega’t el teu calendari de guàrdies a Google Calendar per portar-lo sempre amb tu en tots els teus dispositius mòbils!

Adjuntem un Manual d’Accés al Calendari dels Jutjats de Guàrdies, amb les explicacions per accedir des del web, des del compte de correu de l’ICAB, des de l’Outlook, des de l’Iphone i des de l’Android.

Aquí pots consultar els jutjats de guàrdia:

S'han trobat 15 resultats

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)