Comissió d'Advocats de Responsabilitat Civil i Assegurances | Comissions

Últims dies per inscriure's al XXIII Congrés de Responsabilitat Civil 2016!

Encara hi sou a temps d'assistir al Congrés de Responsabilitat Civil de Barcelona 2016 que tindrà lloc a la Sala d’Actes del Palauet Casades els propers dies 12 i 13 de maig.
Thu Apr 28 00:00:00 CEST 2016

Aquest Congrés, organitzat per la Comissió d'Advocats de Responsabilitat Civil i Assegurances del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), comptarà amb ponents de primer nivell per analitzar les darreres novetats en la matèria.

Així, David Jurado abordarà la incidència de les reformes processals (jurisdicció penal i civil) en l'àmbit de la responsabilitat civil. Seguidament, Jaume Alonso Cuevillas tractarà el tema de la responsabilitat patrimonial de l'Estat derivada dels danys provocats per l'Administració de Justícia. I, per completar el programa de la primera de les dues jornades del Congrés, Juan Antonio Xiol explicarà la pèrdua d'oportunitat com a concepte indemnitzable i els criteris per a la seva estimació i valoració.

La segona jornada del Congrés s'iniciarà amb la ponència de José Antonio Badillo, qui exposarà la problemàtica sorgida arran de l'aplicació del barem durant els cinc primers mesos de la seva vigència. Continuarà amb Roberto García, qui parlarà sobre la retroactivitat de la Llei 35/2015 de 22 de setembre de reforma del sistema per a la valoració dels danys i perjudicis causats a les persones en accidents de circulació. I acabarà amb la conferència de Carlos Represas, que desenvoluparà els criteris nous en la valoració de les seqüeles en el nou Barem.

Les inscripcions al Congrés es poden fer on-line a través del següent enllaç:

Si teniu dubtes o necessiteu informació addicional, podeu contactar amb l’Àrea de Comissions (comissions@icab.cat).

No espereu més i assegureu-vos la plaça!

• Comissions

• Mallorca, 283
      08037 Barcelona , Barcelona (Espanya)
    • Fax: 93 487 16 49