Comissió de Cultura / Seccions | Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB | Secció de Dret Civil

Avui comença el Curs ICAB de Compravenda (2024) en format presencial

Les Seccions de Dret Civil, Dret Mercantil, Dret de Consum, Dret Internacional i de la UE i Dret Fiscal i Financer de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitzen una nova edició del completíssim Curs de Compravenda. Inici: 2 d'abril de 2024!

Tue Apr 02 08:00:00 CEST 2024

INSCRIPCIONS AL CURS DE COMPRAVENDA (2024)

El programa analitzarà diversos aspectes legals, processals i fiscals relacionats amb la compravenda immobiliària.

S’aprofundirà en l'oferta, promoció i publicitat dels immobles per a la seva venda, incloent els deures d'informació i les obligacions dels agents immobiliaris.

També es parlarà de la due diligence dels immobles, tenint en compte qüestions com ara la situació registral, possessòria, urbanística i mediambiental.

A més, s'exposaran les caractaterístiques dels contractes preparatoris (reserva, arres, opció de compra...), els elements personals del contracte i els supòsits d’aplicació del Llibre VIè del Codi Civil de Catalunya en matèria de compravenda.

Així mateix, s’explicaran els procediments en matèria de compravenda i la seva relació amb el Registre de la Propietat, així com la fiscalitat associada, d’acord amb impostos directes, indirectes i locals.

I s'exploraran els ADR i la mediació en el context de la compravenda, així comels aspectes legals relacionats amb qüestions legals especialitzades, entre molts altres temes d'interès.

Format presencial.

MÉS INFORMACIÓ, PROGRAMA I INSCRIPCIONS

• Comissió de Cultura / Seccions | Secció de Dret Processal

INSCRIPCIONS OBERTES! Curs de Tècnica Probatòria (2024)

La Secció de Dret Processal de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), en col·laboració amb l’Associació de Probàtica i Dret Probatori (ADPD) té obertes les inscripcions per a la 6a edició del Curs de Tècnica Probatòria. ...
  • Comissió de Cultura / Seccions

PROPERAMENT! Cursos d'Anglès Jurídic a l'ICAB

La Comissió de Cultura de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza periòdicament Cursos d'Anglès Jurídic en format modular, de 25 hores cadascun. Properament anunciarem les noves dates d'inici!
  • Formació ICAB

Properament, nova edició del Postgrau en Dret Internacional de les Inversions (ON-LINE)

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) impulsa aquesta nova formació, de la que properament informarem de les dates d'inici.