Comissió d'Arbitratge | Comissió Arbitratge | Circulació

Últimes places per al Congrés d'Arbitratge Internacional que se celebrarà del 18 al 20 d’octubre a Barcelona

L’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona (ICAB) organitza del 18 al 20 d'octubre el Congrés d’Arbitratge Internacional. Sota el títol 'Arbitration: back to the future', aquesta reunió tractarà temes com les últimes tendències i modificacions dels reglaments arbitrals internacionals o les propostes i solucions plantejades per les corts i institucions arbitrals a Espanya.
Wed Apr 04 00:00:00 CEST 2012

Prop de 20 experts en arbitratge procedents de París, Buenos Aires, Estocolm, El Caire, Santiago de Xile, Ginebra, Madrid i Barcelona participaran com a ponents en aquest esdeveniment.  El Congrés serà una gran oportunitat per conèixer el funcionament de l’arbitratge, sistema alternatiu als jutjats per resoldre conflictes.

Per participar al Congrés és necessari remetre el full d'inscripció que trobareu adjunt a peu d'aquesta plana i remetre'l per fax (+ 34 93 487 94 18) o correu electrònic (internacional@icab.cat) fins al 17 d'octubre de 2012 a:

Departament Internacional - Col·legi d'Advocats de Barcelona - c/ Mallorca, 283 - 08037

El Congrés se celebrarà a la seu col·legial (c/ Mallorca, 283)

Get Adobe Flash player