Comissió de Cultura / Formació | Titulars | Secció de Dret de la Circulació

Últimes places - III Congrés Nacional de Defensa dels Drets de les Víctimes d’Accidents de Trànsit

El congrés està organitzat per l'Asociación Nacional Abogados de Víctimas de Accidentes y Responsabilidad Civil (ANAVA-RC) i la Secció de Dret de la Circulació de l'ICAB. Tindrà lloc el 6 de març de 2020, a la Sala d’Actes de l‘Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).
Tue Feb 11 00:00:00 CET 2020

Es tracta d'un congrés pràctic que reuneix ponents experts en la matèria.

El Congrés està dividit en sis taules rodones, les quals compten amb un o diversos moderadors i ponents experts en la matèria. Les temàtiques que es debatran són ‘La prova del nexe causal al traumatisme menor de la columna vertebral’, ‘Els efectes de la regulació de l’assistència sanitària d’accidents de trànsit a través dels convenis’, ‘L’admissió de la pericial de valoració mèdica del dany no adjuntada juntament amb l’oferta motivada’, ‘La reforma del codi penal per a les imprudències menys greus. Impacte en els nostres tribunals’, ‘La prova del perjudici moral per la pèrdua de qualitat de vida per les seqüeles’ i ‘El recurs de casació sobre el barem.

El congrés s’iniciarà a les 9 del matí del divendres 6 de matí, amb la recollida d’acreditacions i finalitzarà a les 19.45h. A tots els assistents se’ls lliurarà un diploma d’assistència.

Més informació i inscripcions en aquest enllaç.