Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia | Formació ICAB

Trobades del Torn d'Ofici el 13 de juliol de 2022: "Tràfic d'éssers humans"

13 de juliol 2022, a les 13.30h, a la 8a planta de l'ICAB. Organitza: Comissió del Torn d'Ofici i Assistència a la Persona Detinguda del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona. Inscripció gratuïta.

Wed Jun 29 00:00:00 CEST 2022

A les Trobades del Torn d'Ofici que hem iniciat, el pròxim dia 13 de juliol de 2022, a les 13.30h, tractarem sobre la detecció del tràfic d'éssers humans.

INSCRIPCIONS AQUÍ

Programa

EL TRÀFIC DE PERSONES COM A FENÒMEN GLOBAL: SENSIBILITZACIÓ I DESACTIVACIÓ DEL TRÀFIC A TRAVÉS DE L'AGENDA 2030. DETECCIÓ DES DE TOTES LES JURISDICCIONS.

Ponent: Cristina Puigdengolas, advocada coordinadora lluita contra el tràfic de DIACONÍA ESPANYA

DETECCIÓ D'INDICIS I IDENTIFICACIÓ DE VÍCTIMES DE TRÀFIC A L'AEROPORT DEL PRAT DE BARCELONA.

Ponent: Natalia Masse, Fundació APIP-ACAM.

El tràfic de persones és un problema molt greu, d'una lesió absoluta dels DDHH de les víctimes, que diàriament es pateix i no tan sols en les jurisdiccions de penal o d'estrangeria, sinó en totes, resultant un inconvenient la seva falta de visibilitat per estar amagat en situacions d'aparent normalitat. Us sorprendria conèixer com, en orientacions en assumptes de família o d'habitatge, per exemple, es poden apreciar.

Des de la Comissió de Torn d'Ofici de l'ICAB estem intentat donar formació transversal sobre aquest tema, i en els cursos d'Accés al Torn incloem també aquesta matèria.

Esperant que us resulti d'interès, ens veiem el dia 13 a l'ICAB (conferència presencial)!

INSCRIPCIONS AQUÍ