Comissió de Cultura / Formació | Circulació

Sopar d'Estiu de l'ICAB 2018 - PLACES EXHAURIDES

Un any més, al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona volem celebrar l’arribada del bon temps i per això, per al dijous 12 de juliol de 2018, coincidint amb el 3er Congrés de l’Advocacia de Barcelona, estem organitzant un Sopar d’Estiu. El Sopar d’Estiu de l’ICAB, a càrrec de FARGA, se celebrarà al Club Natació Barcelona (Passeig Joan de Borbó, 93 08039 Barcelona) a les 21.00 hores. Ja estan disponibles les entrades per poder assistir-hi. Us esperem!
Sun Jun 17 00:00:00 CEST 2018

Serà una ocasió única per retrobar-vos amb companys i companyes, conèixer altres professionals del Dret i aprofitar per fer networking i ampliar la vostra xarxa de contactes. I tot, en un ambient únic i distès, a la vora de la platja i amb la col·laboració de Ron Negrita i Gin Giro Premium.

A més, podreu fer-vos fotos al photocall, per tenir un record divertit de la vostra assistència i ballar al ritme de la música de la Coral de l'ICAB i del DJ Gigi el Amoroso.

Veniu a celebrar l’arribada de l’estiu amb l’ICAB. Ens veiem el dijous 12 de juliol al vespre!

• Preu sopar per a persones col·legiades i no col·legiades:  30 euros (preu únic)
  • PLACES EXHAURIDES
  • Lloc i hora: Club Natació Barcelona. 21 hores.
  • Transport: Hi haurà autobusos d’anada des del Palauet Casades fins al Club Natació Barcelona a partir de les 20 hores. L’autobús de tornada serà a les 01:00 hores.

Vídeo Congrés de l'Advocacia de Barcelona from ICAB on Vimeo.