Comissió de Dret Penitenciari | Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Servei d'Atenció Col·legial | Secció de Dret Penal

Servei de videoconferències amb centres penitenciaris

Hem estat informats pel Departament de Justícia que, amb data 18 d’abril de 2018, entrarà en funcionament una modificació de l’agenda per reservar cita per realitzar VIDEOCONFERÈNCIA AMB CENTRE PENITENCIARI per comunicar amb intern, per la qual en el moment d’efectuar la reserva de la cita, s’haurà de disposar del passi de presons respectiu, ja que serà necessari fer constar les dades del passi per poder finalitzar el procediment de reserva de videoconferència.
16/04/2018

• Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia

Pagament corresponent a Assistència i Torn d’Ofici (26/01/2022)

Us comuniquem que s’ha procedit a efectuar l’ordre de pagament del 100% de les actuacions professionals del Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda, justificades el mes de desembre de 2021.
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Servei d'Atenció Col·legial

Xarxa WiFi a la Ciutat de la Justícia: consulta la nova clau d'accés

La Ciutat de la Justícia de Barcelona i l'Hospitalet disposa de connexió a internet per xarxa Wifi, accessible per a tots els col·legiats/des de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).

El Torn d'Ofici de l'ICAB, present a la jornada sobre “El futur de la Justícia Gratuïta” celebrada al Congrés

La diputada de la Junta de Govern del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona Carmen Valenzuela, com a responsable de la Comissió del Torn d'Ofici, ha assistit a la jornada “El futur de la Justícia Gratuïta”, celebrada aquest divendres 21 de gener ...