Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Titulars | Secció de Dret Fiscal i Financer

Segona trobada institucional amb la direcció de l'Institut Municipal d'Hisenda

En representació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, la diputada de la Junta de Govern Mireia Ramon  i el president de la Secció de Dret Fiscal del Col·legi, Jose Blasi, han assistit a la segona reunió de treball de l’Institut Municipal d’Hisenda amb diferents entitats per abordar qüestions cabdals en l’àmbit fiscal com són el balanç de mandat 2019 – 2023, el projecte notificació electrònica, el de tarifa plana per a persones jurídiques i l’estat de resolució de les reclamacions en matèria de plusvàlua.

Thu Mar 30 10:04:50 CEST 2023

La reunió ha estat presidida per la Regidora de Comerç, Mercats i Hisenda, Montserrat Ballarín.  En representació de l'Institut Municipal d'Hisenda ha intervingut el seu gerent, Antoni Fernández, i el director de Serveis jurídics, Antonio Marín.

La primera reunió va tenir lloc el passat 16 de desembre del 2022.

• Titulars

Trobada institucional amb la direcció de l'Institut Municipal d'Hisenda

En representació de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), la diputada de la Junta de Govern Mireia Ramon ha assistit a la trobada institucional entre la direcció de l’Institut Municipal d’Hisenda de la nostra ciutat i ...