Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Formació ICAB

Vine a la Festa de Presentació de l’Alumni EPJ el 30 de setembre! T'hi esperem!

Si vas estudiar a l’Escola de Pràctica Jurídica del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i vols conèixer més sobre l’Alumni EPJ, tens una cita el proper 30 de setembre de 2022 a la Festa de Presentació de l’Alumni EPJ! Fes un forat a l’agenda! T’hi esperem!

22/07/2022

El divendres 30 de setembre de 2022, de 19 a 22h, la seu col·legial s’engalanarà per a la Festa de Presentació de l’Alumni EPJ, una comunitat amb múltiples avantatges per a antics alumnes de l’Escola de Pràctica Jurídica de l’ICAB, de totes les promocions.

Hi haurà un pica-pica al Pati de Columnes i la Terrassa del Palauet Casades (c/ Mallorca, 283). A més, els i les assistents podran gaudir de l’actuació del grup "BCN Ska Foundation", de l'advocat, professor de l’EPJ i guitarrista Andreu Van den Eynde.

El preu per als tiquets anticipats és de 8 euros (per a confirmacions abans del 5 de setembre), de 10 euros (per a confirmacions després del 5 de setembre) i de 12 euros (si les entrades s’adquireixen a les taquilles el mateix dia 30).

venda de tiquets on-line (ENTRADES individuals)