Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Titulars

Representants de l’ICAB assisteixen al Concert benèfic “Música per Ucraïna, un any després”, una iniciativa per recaptar fons en benefici de les persones refugiades i desplaçades d’aquest país

Un Palau de la Música amb ple total d’assistents va ser l’escenari on el dilluns 30 de gener de 2023 es va celebrar el concert “Música per Ucraïna, un any després”, una iniciativa en favor de les persones refugiades d’Ucraïna impulsada pel Col·legi Notarial de Catalunya, amb la col·laboració de l’ICAB, del Col·legi de Procuradors de Barcelona (ICPB); del Deganat de Registradors de la Propietat, Mercantils i de Béns Mobles de Catalunya; del Consell de l'Advocacia Catalana (CICAC); i del Consell de Col·legis de Procuradors dels Tribunals de Catalunya.

Fotos: David Farran (CNC)
Tue Jan 31 14:33:10 CET 2023

La iniciativa també va comptar amb la col·laboració de la Fundació del Col·legi Notarial de Catalunya, entitat sense ànim de lucre que té com a finalitat social donar suport a col·lectius desfavorits i vulnerables.

En representació del Col·legi van assistir el degà, Jesús M. Sánchez, el secretari, Joaquim de Miquel, la tresorera, Yvonne Pavia, i els diputats de la Junta de Govern Ramon Àngel Casanova, Frederic Munné i Carles Garcia Roqueta.

L’Orquestra Simfònica i Cor de la Filharmònica de Khàrkiv, que van actuar de forma altruista, va interpretar la simfonia ‘Aurora Europa’, al costat d'altres peces com la ‘9a Simfonia’ de Ludwig van Beethoven.

Els fons recaptats es destinaran a l'ajuda humanitària a favor dels projectes d'atenció de les persones refugiades i desplaçades a causa del conflicte procedents d'Ucraïna que duu a terme la Creu Roja, tant a Espanya com a la zona del conflicte.

* Fotos: David Farran (CNC)

• Altres Cursos | Titulars

El degà de l’ICAB assisteix al IV Congrés de Dret Bancari a Madrid

El degà de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), Jesús M. Sánchez, ha estat present en la inauguraicó del IV Congrés de Dret Bancari celebrat a l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Madrid (ICAM).
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Titulars

La CRAJ informa: Inspecció a la secció territorial de la Fiscalia de Santa Coloma de Gramenet

Us informem que la Fiscalia de la Comunitat Autònoma de Catalunya té previst dur a terme una inspecció sobre la secció territorial de la Fiscalia de Santa Coloma de Gramenet el proper dia 25 d’abril de 2024.
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Titulars

La CRAJ informa: Nou tràmit de presentació de recursos de reposició

Us informem que l’Agència Tributària de Catalunya ha posat a disposició de la ciutadania un nou tràmit que permet presentar recursos de reposició en contra d’actes de reclamació del pagament d’un deute pendent en via executiva.