Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

Condicions preferents per a col·legiats/des ICAB per esdevenir membres de la New York State Bar Association (NYSB)

Gràcies al Conveni de Col·laboració signat recentment amb la New York State Bar Association, els col·legiats/des de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) tindran unes “condicions preferents” per esdevenir membres de la NYSBA i de la “International Section”.

Tue Aug 23 06:00:00 CEST 2022

Les persones col·legiades de l’ICAB podran ser membres de la NYSBA i de la “International Section” amb una quota gratuïta “Complimentary Membership” fins al 30 de setembre de 2022. Després d’aquesta data i durant tot l’any 2022, se’ls oferirà el 50% de descompte.

Per obtenir més informació sobre les tarifes de membres de la NYSBA i els avantatges, podeu consultar el web https://nysba.org/membership2022/. Per esdevenir membres de la NYSBA caldrà anar a www.nysba.org > Join/Renew a la cantonada superior dreta. Caldrà que els col·legiats/des introdueixin el codi NYSBAICAB.

Us adjuntem un formulari explicatiu (en anglès) amb totes les instruccions i les dades de contacte, així com un document on es detallen els beneficis que obtindran els col·legiats/des ICAB com a membres de la "International Section" (Why should you join the International Section?)

Cal recordar que l’ICAB i el Col·legi d’Advocats de Madrid (ICAM) van subscriure el passat 27 d’abril de 2022 un Conveni d’Agermanament amb la New York State Bar Association per guanyar presència internacional i estrènyer vincles entre ambdues institucions.  La signatura de l’acord va tenir lloc durant el “Spring Meeting” celebrada a Madrid.  En l'acte va ser-hi present, en representació del Col·legi, la vicedegana de la Corporació, Susana Ferrer