Postgraus | Formació ICAB

Postgrau ICAB en Dret Diplomàtic i Consular (2023) en format on-line

Aprofundir en els aspectes jurídics de les Relacions Internacionals i de la funció diplomàtica i consular, partint del panorama general de la diplomàcia. Amb aquest objectiu neix la nova edició del Postgrau en Dret Diplomàtic i Consular 2023 que organitza el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona en format on-line. Inici: 22 de novembre de 2022!

20/09/2022

Les fonts del Dret Diplomàtic i consular; la diplomàcia des de l’òptica del Dret Administratiu; el Ministeri d’Afers Exteriors; la Commonwealth i l’escenari diplomàtic o l’assessoria jurídica internacional dels Estats són alguns dels temes previstos en el programa, que es desenvoluparà des de mitjans de maig fins al juliol.

També s’abordaran els aspectes de Dret internacional privat en la pràctica consular; en els actors de la diplomàcia directa (caps d’Estat; de Govern i ministre d’Exteriors) i es posarà èmfasi en la pràctica diplomàtica davant incidents polítics i de rellevància política, entre d’altres.

La docència del Postgrau en Dret Diplomàtic i Consular de l’ICAB serà impartida per diplomàtics de carrera, professors universitaris, professionals de la Magistratura, cònsols honoraris i advocats experts en la matèria.

Per a més informació, envieu un e-mail a postgraus@icab.cat o visiteu el següent enllaç.