Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Alumni EPJ | Formació ICAB

LAST CALL! Postgrau en Pràctica Jurídica de l'ICAB ed. Març 2024. PRESENCIAL / ON-LINE

L'ICAB organitza una nova edició del Postgrau en Pràctica Jurídica, formació idònia per a tothom qui vol iniciar-se en l'exercici de l'advocacia.  Ampliem la matrícula fins a l'1 d'abril!

Tue Mar 26 18:30:00 CET 2024

Es tracta d'un curs de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona dissenyat per aportar a l'alumnat la destresa i experiència que un Llicenciat/da o Graduat/da en Dret requereix, i que permet aproximar-se a la pràctica real de les diferents disciplines, obtenint una visió global de les implicacions de la pràctica professional.

En l'actual món globalitzat, l'especialització és sorgeix com una tendència a l'alça en pràcticament totes les professions. En aquesta línia, i donant a aquesta necessitat, al Postgrau en Pràctica Jurídica EPJ-ICAB els i les alumnes podran especialitzar-se en 2 de les 6 àrees del Dret que s'ofereixen (Civil, Penal, Laboral, Administratiu, Mercantil i Família); un element que permet proporcionar als clients un assessorament d’alta qualificació.

Formació en dues modalitats: online i presencial.

L'EPJ de l'ICAB planteja aquesta formació en dues modalitats: presencial i online. En ambdues opcions l'alumnat assolirà amb èxit el seu objectiu, ja que el professorat, format per advocats/ades en exercici amb experiència en el món professional, compta amb àmplies habilitats comunicatives que fan l’aprenentatge molt enriquidor, especialment a nivell pràctic.

En la modalitat presencial les classes es duen a terme en grups reduïts, un format que facilita conèixer de manera més directa tant al professorat com als companys/es de classe, i crear vincles entre els/les alumnes, tot incentivant el networking.

L'edició on-line (oberta a titulats/des en Dret de tot Espanya), permet a l'alumnat formar-se des de casa o el despatx. A més, es potencia en tot moment la màxima participació i interacció entre els professorat i l’alumnat i fa possible arribar a un major nombre de persones, més diverses i d’arreu del territori, la qual cosa enriqueix la formació de l’EPJ de l'ICAB.

Reserva la teva plaça!

L’EPJ del Col·legi de l'Advocacia de Barcleona, amb una experiència acumulada de més de 50 anys, permet als i les alumnes obtenir les eines i recursos per afrontar l’exercici professional amb les màximes garanties.

Postgrau en Pràctica Jurídica EPJ-ICAB. Presencial i on-line from ICAB · Advocacia Barcelona on Vimeo.

• Comissió de Cultura / Seccions | Formació ICAB

Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB 2024!

T’esperem a la Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB, el dijous 18 d’abril de 2024, a partir de les 10h, al Centre de Formació.
  • Comissió de Cultura / Seccions | Formació ICAB | Secció de Dret Civil

Oberta la matrícula per al Curs ICAB de Compravenda (2024) en format presencial

Les Seccions de Dret Civil, Dret Mercantil, Dret de Consum, Dret Internacional i de la UE i Dret Fiscal i Financer de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitzen una nova edició del completíssim Curs de Compravenda. ...
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB | Centre ADR - ICAB | Formació ICAB

SAVE THE DATE! V Congrés de Mediació de l’Advocacia 2024

Amb el lema “Una societat amb mirada restaurativa”, els dies 19 i 20 de juny de 2024 se celebrarà el V Congrés de Mediació de l’Advocacia, organitzat pel Centre ADR de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i GEMME.