Comissió d'Arbitratge | Comissió Arbitratge | Arbitratge

Obertes les inscripcions per al III Programa executive Arbitratge Comercial Internacional (gener - febrer 2022 / MODALITAT ON-LINE)

El Consejo General de la Abogacía Española, el Comitè Espanyol de la Cambra de Comerç Internacional (CCI), la Cort Internacional d'Arbitratge de Madrid (CIAM) i el Centre Iberoamericà d'Arbitratge (CIAR) imparteixen una nova edició -la tercera- del curs ‘Programa executive Arbitratge Comercial Internacional’ en línia del 24 de gener al 16 de febrer del 2022.

Tue Dec 21 00:00:00 CET 2021

L'objectiu d'aquesta proposta formativa és afavorir l'especialització i la formació dels col·legiats i col·legiades que vulguin especialitzar-se i posicionar-se en l'àmbit de l'arbitratge internacional, formant-se de la mà dels millors professionals, amb una àmplia experiència al sector.

MATRÍCULA OBERTA!

Preu: 250 euros (INSCRIPCIONS ON-LINE AQUÍ)

Per a més informació, consulteu el PDF adjunt (a peu de pàgina).

#ArbitrajeAbogacía