Competència i propietat industrial | Secció de Dret de la Competència i de la Propietat Industrial

Obertes les inscripcions per a la nova edició del Curs ICAB sobre Competència Deslleial (2023)

El curs és organitzat per la Secció de Dret de la Competència i Propietat Indústrial de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB). Inici: 23 de maig de 2023.

Tue May 23 08:20:00 CEST 2023

La programació del curs de la Competència Deslleial de l'ICAB planteja temàtiques molt enriquidores per conèixer a fons què s’hi amaga dins la competència deslleial al sector de la publicitat. La proposta formativa abordarà diferents punts com la competència deslleial i les relacions amb els drets d’exclusiva; la clàusula general, els actes d’engany, les pràctiques agressives i els actes de denigració.

També estudiarà els actes de confusió, imitació i aprofitament de la reputació aliena, la violació de secrets i la inducció a la infracció contractual ; la violació de normes, els actes de discriminació i dependència econòmica i la venda a pèrdua, entre d’altres.

Així mateix, el curs analitzarà la publicitat il·lícita, posant especial atenció a la publicitat comparativa; les pràctiques comercials deslleials amb els consumidors i usuaris; els codis de conducta; i les accions i aspectes processals més rellevants. La formació comptarà amb un quadre de professors de primer nivell.

En resum, aquest innovador Curs sobre Competència Deslleial (2023) permetrà a tots els assistents obtenir una visió àmplia i de conjunt del que la Llei de Competència Deslleial regula, així com dels mecanismes de resolució de conflictes relacionats amb la matèria.

Per consultar els preus del curs i obtenir més informació sobre el curs contacta amb el Departament de Formació ICAB (4a planta) o consulta el següent enllaç.