Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) / Formació | Formació / Biblioteca

Obertes les inscripcions al Postgrau en Pràctica Jurídica (EPJ) – ÀREA MERCANTIL. Presencial o on-line, tria l’opció que s’adapti més a tu!

El Postgrau en Pràctica Jurídica (EPJ) és la formació ideal per a l’advocat/da que vol exercir.
17/09/2020

El Postgrau consta de 7 àrees (Civil, Penal, Laboral, Administratiu, MERCANTIL, Família i Fiscal) i l’alumnat n’ha de triar dues (pot ser, per exemple, Mercantil i altra).

El programa de l'EPJ Mercantil aprofundirà en temes com les Societats de Capitals, el Dret Concursal, la Compravenda d'Empresa, la Contractació Mercantil i la Litigiositat Mercantil. També aportarà als seus estudiants coneixements transversals en comptabilitat financera bàsica, en qüestions fiscals i laborals, delictes societaris i igualtat de gènere; i en habilitats (negociació, gestió de reunions, mètodes de valoració...).

El quadre de professors de l'EPJ Mercantil estarà format per especilistes en la matèria com són José María Rojí Buqueras, Guillermo Donadeu García-NIeto, Jordi Gras Sagrera, Agustín del Rio Galeote, Gemma Gaya Farré, Maria Pons Gómez, Teresa Iranzo Roura, Gemma Aquillué Simón i Maria Pons Gómez.

En el cas de Mercantil, les classes seran dos dies en horari de 18 a 20.30h, on-line i presencial, tria la millor opció.

El Postgrau permet també realitzar a pràctiques en despatxos i empreses.