Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

Oberta la matrícula per al Curs ICAB d'especialització en Recursos Humans (ON-LINE) 2022!

L’Il·lustre  Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) obre les inscripcions per a la nova edició 2022 del Curs d'Especialització en Recursos Humans. Estructura i organització del Departament Personal i RRHH, amb inici previst per al 28 de gener de 2021.

15/11/2021

En el programa d'aquest curs s'examinen els aspectes propis de la professionalització dels RRHH, desenvolupament professional, administració personal, relacions laborals i internacionals, processos d'investigació interns i l'evolució de la direcció personal. A més, els continguts s'exploren a través d'una visió social, econòmica, tècnica, jurídica i negociadora.

Per a una informació més detallada del programa, podeu consultar el següent enllaç.

La formació serà impartida des del 28 de gener fins al 20 de maig de 2022. Les classes tindran lloc els divendres 13 a 15 hores, per videoconferència en directe.

A l'apartat de formació trobareu tota la informació corresponent a l'oferta formativa que l'ICAB ofereix.

Per més informació, podeu contactar amb masters@icab.cat