Comissió de Cultura / Formació | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Secció de Dret Mercantil

Novetats de jurisprudència Dret Mercantil. Maig 2021

La Secció de Dret Mercantil recopila les novetats jurisprudencials en matèria de Dret Mercantil. Consulteu l'arxiu adjunt per conèixer les novetats de maig 2021.

06/05/2021

• Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 18 al 23 de setembre de 2021

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

INSCRIPCIONS OBERTES! VI Congrés de l'Advocacia de Barcelona

Del 4 al 7 d'octubre de 2021 tindrà lloc el VI Congrés de l'Advocacia de Barcelona, en format on-line, organitzat per les Seccions i Comissions de l'ICAB. ...
  • Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

Apunta’t al Curs intensiu de Management per a Advocats i Advocades

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) obre les inscripcions per a la nova edició del Curs intensiu de Management per a Advocats i Advocades, que s'impartirà de forma presencial del 5 d’octubre al 2 de novembre 2021.