Comissió de Drets de les Persones amb Discapacitats | Departament de Biblioteca | Biblioteca

Novetats bibliogràfiques Comissió dels drets de les persones amb discapacitat. Juliol 2021. Biblioteca ICAB

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona recopila cada mes les novetats bibliogràfiques incorporades al catàleg en matèria de Comissió dels drets de les persones amb discapacitat.

01/07/2021

Aquesta informació permet a l’usuari/ària mantenir-se al dia de tota la documentació rebuda a la Biblioteca relativa al seu àmbit d’especialització.

Consulteu l'arxiu adjunt per conèixer les darrers novetats.

• Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 24 al 30 de juliol de 2021

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Departament de Biblioteca | Biblioteca | Actualitat Jurídica | Novetats Jurídiques / Jurisprudència

Actualitat Jurídica del 22 al 28 de juliol de 2021

Classificada per matèries.