Comissió de Cultura / Seccions | Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret Marítim i del Transport

Nous òrgans de direcció a la Secció de Dret Marítim i del Transport i a la Secció de Dret Lingüístic

De conformitat amb les previsions de l’article 22.6 del Reglament de la Comissió de Cultura i Formació de l’ICAB, la Junta de Govern va acordar desconvocar les eleccions inicialment previstes el 16 de gener de 2018 per proveir els càrrecs dels òrgans de direcció de les Seccions de la Comissió de Cultura i Formació que seguidament s’indiquen i declarar electes les candidatures úniques proclamades integrades pels companys i companyes següents:
Thu Jan 11 00:00:00 CET 2018

Secció de Dret Marítim i del Transport

President:

· Jaime Rodrígo de Larrucea (col·legiat 18.701)

Vicepresident:

· Josep Verdaguer Codina (col·legiat 9.820)

Secretari:

· Rafael de Muller Barbat (col·legiat 17.310)

Vocals:

· Beatriz Pérez del Molino Vila (col·legiada 18.774)

· Laura Maniega Jañez (col·legiada 18.672)

Secció de Dret Lingüístic

Presidenta:

· Mireia Casals i Isart (col·legiada 26.094)

Vicepresident:

· Ricard Gené i Casals (col·legiat 15.445)

Secretari:

· Miquel Puiggalí i Torrentó (col·legiat 14.312)

Vocal:

· Pilar Rebaque i Mas ( col·legiada 25.393)

• Comissió de Cultura / Seccions | Formació ICAB

Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB 2024!

T’esperem a la Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB, el dijous 18 d’abril de 2024, a partir de les 10h, al Centre de Formació.
  • Comissió de Cultura / Seccions | Secció de Dret Processal

INSCRIPCIONS OBERTES! Curs de Tècnica Probatòria (2024)

La Secció de Dret Processal de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), en col·laboració amb l’Associació de Probàtica i Dret Probatori (ADPD) té obertes les inscripcions per a la 6a edició del Curs de Tècnica Probatòria.
  • Comissió de Cultura / Seccions

L'ICAB obre matrícula per als Cursos d'Anglès Jurídic d'abril 2024

La Comissió de Cultura de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza dos Cursos d'Anglès Jurídic en format modular, de 25 hores cadascun. Pots apuntar-te fins al 25 d'abril de 2024!