Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | Notes de Premsa | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

NOTA DE PREMSA: L'ICAB promou l’emprenedoria de l’advocacia i dels alumnes de Dret a través de la 6a Fira de l’Ocupació (2022)

• L’esdeveniment tindrà lloc el proper 5 de maig de 2022, de 10 a 18h. Es podran visitar els estands virtuals de les més de 20 empreses participants amb l’objectiu de cercar feina o bé establir contactes amb aquestes
Wed May 04 16:06:39 CEST 2022

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza a través del Servei d’Ocupació i Orientació Professional (SOOP) la 6a edició de la Fira de l’Ocupació. Aquest esdeveniment tindrà lloc demà dijous, 5 de maig de 2022, de 10 a 18h, amb la finalitat de facilitar un espai de trobada entre els professionals del món de l’advocacia i estudiants del grau del Dret amb despatxos i entitats que busquen perfils jurídics.

A través d’aquest nova edició de la Fira de l’Ocupació, que es desenvoluparà de forma telemàtica, les persones col·legiades i associades a l’ICAB, així com estudiants del grau de Dret, podran visitar els estands virtuals de les més de 20 empreses participants amb l’objectiu de cercar feina o bé establir contactes amb aquestes.

A més, a través de l’estand del Servei d’Ocupació i Orientació Professional (SOOP), l’ICAB oferirà assessorament a l’advocacia en els seus projectes personals de futur, donarà a conèixer els serveis de la Borsa de la Treball i fomentarà l’emprenedoria. Per això, ha organitzat, de forma prèvia a la Fira, cinc tallers amb l’objectiu d’actualitzar les competències i facilitar novetats, coneixements i eines pràctiques sobre les tendències en el sector jurídic-legal.

Els tallers han estat pensats per donar a conèixer el concepte de marca personal i aclarir dubtes a l’hora de comunicar i establir un propòsit; per tractar les habilitats que poden millorar la comunicació entre clients i treballadors en l’àmbit de l’assessorament legal i el màrqueting en dels despatxos professionals; per abordar quines són les claus per dur a terme un “pla d'empresa" eficient i analitzar les competències que ha de tenir l'advocacia per digitalitzar-se, així com les soft skills que es necessiten avui en dia per a exercir la professió.

Podeu consultar tota la informació de la 6a edició de la Fira de l’Ocupació ICAB a través del web https://firaocupacio.icab.cat/