Normativa | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

NOTA DE PREMSA: Conveni de col·laboració entre ICAB i COAC per fomentar el coneixement de la normativa que afecta els professionals

Tue Mar 16 16:26:00 CET 2021

Barcelona, 16 de març de 2021. El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) han signat avui un conveni de col·laboració.

Arran d’aquesta col·laboració la Comissió de Normativa de l’ICAB farà el seguiment de la producció normativa professional i tècnica dels diferents òrgans legislatius i els processos relacionats amb l’aprovació de normativa que afecti els professionals de l’arquitectura per tal de facilitar-la al COAC amb l’objectiu que aquest la difongui entre els seus col·legiats i col·legiades. En paral·lel, la Comissió també analitzarà la normativa en tramitació parlamentària, fet que permetrà que el COAC pugui intensificar la seva acció de lobby en benefici de la professió i l’arquitectura.

És la primera vegada que ambdós col·legis arriben a un conveni d’aquestes característiques.

Aquest conveni  pretén posar en valor les relacions intercol·legials entre les dues Corporacions. D’aquesta manera, l’activitat desplegada des d’un Col·legi (en aquest cas l’ICAB), pot resultar d’utilitat per als col·legiats i col·legiades d’una altra professió, en aquest cas, la que desenvolupen els i les arquitectes.