Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

Nova edició dels Màsters ICAB 2021-2022, formació especialitzada per a l’advocacia de futur!

L’especialització és una peça clau per a l’excercici de l’advocacia i més davant el nou context que ha generat la COVID-19, per això  si voleu donar un impuls definitiu al vostre currículum l’ICAB us proporciona la formació que necessiteu a través dels Màsters que imparteix. Hem adaptat la metodologia per a l’edició 2021-2022 amb l’objectiu de facilitar la millor formació en les diferents àrees del Dret.

30/09/2021

L’oferta formativa de la nova edició dels màsters que s’impartiran a partir del mes d’octubre del 2021 inclou màsters presencials  -en Dret Fiscal, Màster en Advocacia Penal, Màster en Mediació, Arbitratge i ADR i processal civil- amb aforament limitat a 15 persones i màsters on line o blended (semi presencial) sobre Dret dels Negocis, Màster en Compliance, Màster en Dret de família i successions, Màster en Propietat industrial i intel·lectual, Màster en Dret Immobiliari, Màster en Dret Concursal, Màster en Societat de la Informació, laboral i RRHH, i Dret de l’esport.

La formació a distància ofereix uns avantatges indiscutibles, ja que permet seguir les classes sense desplaçaments i sense perdre temps. Però la formació presencial permet tenir un contacte més proper, tant amb els professors com amb els companys, i companyes de classe. Però sigui quina sigui la modalitat, els i les alumnes adquireixen els coneixements que els permetran aprofundir i especialitzar-se en la matèria cursada.

Les inscripcions per als màsters continuen obertes! Especialitzeu-vos amb els màsters ICAB!