Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Recursos Humans (RRHH)

Loteria de Nadal 2020

Cada dècim val 20 euros i és la participació mínima que es pot comprar.

23/11/2020

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha reservat el número 93.626 per al sorteig de Nadal del 22 de desembre de 2020.

Els interessats/des, us podeu dirigir directament a l’Administració de Loteria núm. 97 de Barcelona, que es troba a la  Plaça Urquinaona, 8. L’horari de l’Administració és de 8.30h a 19.30h.

Molta sort!

Consulteu al web ICAB l'apartat ‘Treballa amb nosaltres’

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona compta a la seva pàgina web amb un apartat titulat 'Treballa amb nosaltres' que té com a objectiu donar visibilitat a les ofertes de feina que puguin sorgir a la Corporació.

Horaris de l'ICAB durant els dies de Nadal i Reis

Els dimarts 24 i 31 de desembre de 2019, l’horari del Col·legi serà de 9 a 15h. La resta de dies laborables, la seu col·legial mantindrà el seu horari habitual. ...

Loteria de Nadal 2019

Un any més, l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) ofereix Loteria de Nadal per a totes les persones que hi estigueu interessades.