Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Món Jurídic

L’edició núm. 333 de la revista ‘Món Jurídic’, ja disponible en PDF

El darrer número de la revista corporativa de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, corresponent als mesos de febrer i març de 2021, destaca en portada la festivitat de Saint Raimon de Penyafort.

Fri Mar 05 08:00:00 CET 2021

El darrer exemplar de la revista col·legial parla de les últimes novetats legislatives, fiscals i tributàries, accentuant les repercussions pràctiques a Catalunya de l’article 28 de la Llei Hipotecària i el manteniment de les diferències impositives entre comunitats durant aquest any 2021.

Així mateix, destaca, sobretot, la celebració de la festivitat del Col·legi, Saint Raimon de Penyafort, del 19 al 29 de gener, en un any atípic i insòlit marcat per una pandèmia mundial que ha fet que es commemori d’una manera diferent: de forma on-line.

El número 333 de la revista també aborda el ‘3rd Women Business & Justice European Forum’, celebrat el 4 i 5 de febrer, acte en el qual es va reivindicar el lideratge femení i l’empoderament de la dona com a motor de canvi cap a una societat igualitària.

A més, a la revista s’inclouen articles que parlen d’altres temes d’actualitat, com ara el funcionament del Col·legi Electoral als Estats Units o el Post-Brexit.

Entre els entrevistats hi podreu trobar la Pilar Llop, presidenta del Senat; la Meritxell Batet, presidenta del Congrés dels Diputats i en Quique Bassat, epidemiòleg i investigador ICREA a l’Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal).

La revista ‘Món Jurídic’ és l’òrgan informatiu i d’expressió dels col·legiats/des, així que, com sempre, us animem a contactar amb nosaltres, enviant-nos els vostres articles, cartes o opinions a monjuridic@icab.cat