Comissió de Cultura / Formació | Novetats Jurídiques / Jurisprudència

La prova d'avaluació de l'aptitud professional per a l'exercici de la professió de l'Advocacia tindrà lloc el 23 de juny de 2022

El Ministeri de Justícia ha convocat els aspirants admesos per a la realització de la prova d'avaluació de l'aptitud professional per a l'exercici de la professió de l'Advocacia per al dia 23 de juny de 2022. Aquesta prova se celebrarà de forma on-line de manera síncrona amb qualsevol dispositiu amb accés a Internet, a través de la plataforma AVEX de la UNED.

Thu May 19 09:39:00 CEST 2022

L'examen constarà de dues parts, una primera sobre "Matèries comunes" i una altra sobre "Matèries específiques".

Des del dia 13 de juny fins a la data de l'examen podreu obtenir els codis d'accés, que seran imprescindibles per accedir el dia de l'examen a la plataforma.

Així mateix, el dia 14 de juny tindrà lloc un examen semblant (prova demo) al del dia 23 de juny. Fins al dia 16, a la fase demo, els aspirants podran accedir tantes vegades com vulgui al mock exam amb lobjectiu de familiaritzar-se amb el sistema.

Per a més informació, consulteu la “Resolució de la directora general per al servei públic de justícia per la que es publica la relació definitiva d'admesos i exclosos a la prova d'evaluació de l'aptitud professional per a l'exercici de la professió de l'Advocacia de l'any 2022, convocada per Ordre PCM/219/2022, de 21 de març”, de data 18 de maig de 2022.