Departament Internacional

La Unió Internacional d'Advocats (UIA) presenta l'esdeveniment UIAMidyear 2021!

El primer UIAMidyear es durà a terme de el 7 a el 10 de juny de 2021.

Thu Apr 29 09:58:22 CEST 2021

El UIAMidyear2021 seran 4 dies dedicats a crear i potenciar xarxes globals de negocis i a intercanviar informació. Els participants podran seleccionar entre una àmplia varietat d'activitats per un total de 24 hores de sessions:

• 12è Fòrum UIA de dret dels negocis (4 x 2 hores, en anglès)
  • Nova normativa i recents desenvolupaments jurídics relacionats amb la crisi de la COVID-19: temporals o permanents? Com han respost les legislacions a tot el món als desafiaments que planteja la COVID-19?
  • Dia de la tecnologia sobre les millors pràctiques tecnològiques i el màrqueting impulsada per la tecnologia (4 hores)
  • Fòrums per idiomes (5 hores)
  • Fòrums regionals (4 hores)
  • Cites ràpides de negocis i networking amb èmfasi en promoció de negocis i recomanacions (3 hores)

En un temps en què el contacte directe amb col·legues és difícil de mantenir, aquest nou esdeveniment de la UIA té com a objectiu donar als participants l'oportunitat d'establir contactes i ampliar tant sobre coneixements comercials com sobre contactes.

La inscripció per a aquest esdeveniment de networking de gran importància està disponible a la pàgina web de la UIA. El preu de la inscripció és de 185 € per als membres de la UIA i 245 € per als no membres.

Per a més informació podeu consultar el següent enllaç.