Formació ICAB | Secció de Dret Concursal

La Secció de Dret Concursal de l'ICAB Informa! Gener 2023

Adjuntem documentació en PDF.

Thu Jan 05 15:00:00 CET 2023

Apreciats companys,

A la Secció Concursal de l'ICAB estem esperant més informació per a fer una jornada informativa com cal per a tots, que està prevista per a la darrera setmana de gener.

Lamentem, des de la Secció, que a aquestes alçades no estigui ja plenament operativa la plataforma a la que remet a la llei per als concursos de micropimes, i la inexistència d’un període previ de prova de la mateixa, a més de la deguda coordinació amb els col·legis que hagués permès l’adequada formació dels professionals.

Us facilitem tota la informació disponible fins ara:

De moment, el Ministeri de Justícia ha publicat la següent ordre:

Orden JUS/1333/2022, de 28 de diciembre, de condiciones de acceso y modo de funcionamiento del servicio electrónico, para la cumplimentación de los formularios normalizados y de las especificaciones técnicas de la plataforma electrónica de liquidación de bienes previstas en la Ley 16/2022, de 5 de septiembre, de reforma del texto refundido de la Ley Concursal.

A premsa, hi consta que està previst un acte de presentació de la plataforma per part del Ministeri el dia 9, i que els formularis (d’entrada ja estaran disponibles alguns) s’aniran afegint paulatinament a la plataforma.

El link a la plataforma, habilitat pel Ministeri de Justícia, i que ja sembla operatiu, és el següent:

S’han publicat les dues guies adjuntes.