Comissió de Dones Advocades | Comissions | Formació ICAB

La Comissió de Dones Advocades analitza la bretxa de gènere en el món laboral

En el marc dels actes organitzats amb motiu del #8M, la Comissió de Dones Advocades del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha celebrat el 4 de març de 2022 un webinar titulat “Bretxa de gènere en el món laboral. Assetjament sexual i per raó de gènere i protocol”.

Fri Mar 04 00:00:00 CET 2022

L’advocada i vocal de la Comissió Ana Abrain ha estat l’encarregada de presentar la conferència on-line, on han participat com a ponents Teresa Blasi, advocada i sòcia fundadora del Col·lectiu AiDE, i Cristina González Barco, advocada i també vocal de la Comissió.

La sessió s'ha pogut seguir per ZOOM.

D’altra banda, el dia 8 de març, a les 11h, tindrà lloc la lectura del tradicional Manifest per part de la Comissió de Dones Advocades amb motiu del "Dia internacional de les Dones".

I el dia 16 de març, a les 19h, tindrà lloc una conferència sobre la situació de les dones a l'Afganistan, amb la ponència de Nadia Ghulam, educadora social, narradora i activista.

• Comissions

• Mallorca, 283
      08037 Barcelona , Barcelona (Espanya)
    • Fax: 93 487 16 49