La CRAJ informa. Sistema de notificacions telemàtiques NOTICAT: Col·legi de l'Advocacia de Barcelona i àmbit social

El Departament de Justícia continua el desplegament del nou mòdul de notificacions telemàtiques del sistema e-Justícia.cat, anomenat NOTICAT. Aquest mòdul és l’equivalent del sistema Lexnet, però amb l’avantatge que ja està integrat dins de la gestió processal (tramitació) del propi e-Justícia.cat.

Mon Nov 23 11:00:00 CET 2020

Com a propera actuació, s’ha previst l’activació de NOTICAT per al 25 de novembre de 2020 per als jutjats socials (excepte el partit judicial de Girona) de Catalunya, que podran notificar telemàticament als advocats/des de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB)

Us recordem que des del dia 19 de maig, uns 1.000 advocats/des laboralistes del Col·legi de Barcelona ja estan rebent notificacions telemàtiques dels jutjats socials. Amb aquesta actuació es pretén que sigui la totalitat d’advocats/des del Col·legi de Barcelona (uns 16.000 professionals) els que s’incorporin al sistema de notificacions telemàtiques per a l’àmbit social.

Podreu trobar en aquest enllaç uns vídeos il·lustratius del nou sistema.

També us adjuntem tres guies addicionals (a peu de pàgina):

• Guia explicativa del funcionament dels estats del canal NOTICAT (important per entendre els diferents estats pels que pot passar una notificació).
  • Guia sobre els avisos de notificacions
  • Guia sobre la gestió de substitucions

És important que tingueu en compte que l’adreça de correu on rebreu els avisos de les notificacions ve definida a través del cens que el propi col·legi facilita a Red Abogacía, i que aquesta entitat trasllada al Departament de Justícia per ser incorporat periòdicament en els sistemes d’informació judicial de l’Administració de justícia.

Per tant, és convenient que reviseu que l’adreça de correu electrònic que te assignada cada professional en el cens de Red Abogacía és aquella on l’advocat/da desitja rebre els avisos de les notificacions entrants, i que comuniqueu el canvi a Red Abogacía si ho estimeu adient.

En tot cas, accedint directament a l’extranet del professional, sempre tindreu visibles les notificacions entrants.

Documents

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | CRAJ - Altres Acords

Guia e-mail d'avís NOTICAT

193.056640625 Kbpdf