La CRAJ informa: Protocol per al Mobile World Congress 2021 dels Jutjats Mercantils de Barcelona i d'Alacant

Us informem que la Junta de Jutges del Mercantil de Barcelona i d'Alacant, en reunió conjunta en data 5 de maig de 2021, han acordat el Protocol d'actuació ràpida i servei de guàrdia en relació a les incidències que es puguin produir entre les companyies i empreses que participen en la celebració del Mobile World Congress, que està prevista del 28 de juny a l'1 de juliol de 2021.

06/05/2021

El servei de guàrdia preventiu previst funcionarà durant tot el mes de juny, i durant els dies de duració del Congrés.

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)
    • 936 011 212 - EXT. 5345

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Inspecció de Jutjats

La CRAJ informa: Inspecció als Jutjats del Contenciós Administratiu a Barcelona

Us informem que el CGPJ ha comunicat que està prevista la realització d'una inspecció ordinària als Jutjats del Contenciós Administratiu núm. 2,8,9 i 11 de Barcelona, del 27 de setembre a l'1 d'octubre de 2021.

La CRAJ informa: Inspecció als Jutjats de Granollers

El CGPJ ha informat que està prevista la realització d'una inspecció ordinària als Jutjats de Primera Instància núm. 3 i 5 de Granollers del 12 al 16 de juliol de 2021.

La CRAJ informa: Jutjats Mercantils de Barcelona. Informe sobre el Mobile World Congress

Us facilitem l'informe, de data 2 de juliol 2021, que ha estat realitzat pels Jutjats Mercantils de Barcelona i el Tribunal de Marques de la UE, en relació a l'aplicació del protocol previst judicialment per atendre els assumptes derivats del ...