La CRAJ informa: Protocol d'execució de les diligències de Llançament del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya

Us informem que, per part del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, ha estat adoptat en data 4 d'octubre de 2021, document pel qual es preveu mantenir la vigència dels protocols subscrits en relació a l'execució de les diligències de llançament en els procediments judicials, amb observança de la normativa vigent i de les mesures de caràcter social i econòmic aprovades per a la protecció de persones vulnerables davant la pèrdua de l'habitatge.

20/10/2021

Us facilitem l'acord pel seu interès.

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)
    • 93 601 13 44 / 93 496 18 80

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

La CRAJ informa: Mesures Econòmiques per donar suport a la recuperació en relació al Covid-19

Us informem de l'aprovació del Reial Decret Llei 27/2021, de 23 de novembre, pel qual es prorroguen determinades mesures econòmiques per donar suport a la recuperació i en el qual es preveu, al seu article 3r, una modificació de la Llei 3/2020, ...

Celebrada a l’ICAB reunió de la Comissió Mixta amb els Mossos d’Esquadra

Aquest dilluns, 22 de novembre de 2021, s’ha celebrat a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) la Comissió Mixta amb representants dels Mossos d’Esquadra.

La CRAJ informa: Mesures COVID-19 partit judicial de El Prat de Llobregat

Us informen de l’acord dictat pel deganat de El Prat de Llobregat amb data 17 de novembre de 2021 relatiu a l’actualització de mesures per COVID- 19 als jutjats de El Prat del Llobregat.