Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Delegació de Berga | Berga

La CRAJ informa: Actuació de l'equip de suport (EAP) al partit judicial de Berga

El Departament de Justìcia ha informat que el  dia 30 de desembre de 2020 ha finalitzat la intervenció de l’Equip d’Actuació Prèvia (EAP) del partit judicial de Berga.

25/01/2021

L’actuació de l’EAP ha suposat la tramitació d’un total de 721 execucions civils i de 1.319 escrits. Entre d’altres actuacions, també s’han efectuat ordres de transferència i/o manaments de devolució per un import total de 19.241,54€.

En podeu veure les dades detallades a l’informe adjunt.

Podeu trobar més informació sobre l’oficina judicial al web de l’Administració de justícia (http://justicia.gencat.cat/ca/ambits/administracio-de-justicia/oficina-judicial/

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

La CRAJ informa: Mesures Econòmiques per donar suport a la recuperació en relació al Covid-19

Us informem de l'aprovació del Reial Decret Llei 27/2021, de 23 de novembre, pel qual es prorroguen determinades mesures econòmiques per donar suport a la recuperació i en el qual es preveu, al seu article 3r, una modificació de la Llei 3/2020, ...

Celebrada a l’ICAB reunió de la Comissió Mixta amb els Mossos d’Esquadra

Aquest dilluns, 22 de novembre de 2021, s’ha celebrat a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) la Comissió Mixta amb representants dels Mossos d’Esquadra.

La CRAJ informa: Mesures COVID-19 partit judicial de El Prat de Llobregat

Us informen de l’acord dictat pel deganat de El Prat de Llobregat amb data 17 de novembre de 2021 relatiu a l’actualització de mesures per COVID- 19 als jutjats de El Prat del Llobregat.