Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

La CRAJ informa: Acord de tramitació especial dels concursos consecutius sense massa activa dels Jutjats Mercantils

Us informem de l'acord adoptat per la Junta de Jutges Mercantils de Barcelona, en data 9 de juny de 2021,  amb la finalitat d'agilitzar la tramitació i  resolució dels concursos consecutius en els que no hi ha massa activa susceptible de liquidació concursal, modificant el Projecte de Concurs consecutiu aprovat pels Jutjats Mercantils de Barcelona al 2019.

Wed Jun 09 13:51:57 CEST 2021

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)